b43-dev.lists.infradead.org archive mirror
* Zapytanie ofertowe
@ 2023-03-15  9:00 Jerzy Maciejewski
From: Jerzy Maciejewski @ 2023-03-15  9:00 UTC (permalink / raw)
  To: b43-dev

Dzień dobry,

Pozwoliłem sobie na kontakt, ponieważ jestem zainteresowany weryfikacją możliwości nawiązania współpracy.

Wspieramy firmy w pozyskiwaniu nowych klientów biznesowych.

Czy możemy porozmawiać w celu przedstawienia szczegółowych informacji?

Pozdrawiam serdecznie
Jerzy Maciejewski

* Zapytanie ofertowe
@ 2024-04-09  7:55 Szymon Jankowski