b43-dev.lists.infradead.org archive mirror
* Słowa kluczowe do wypozycjonowania
@ 2023-03-21  9:00 Kamil Tralewski
From: Kamil Tralewski @ 2023-03-21  9:00 UTC (permalink / raw)
  To: b43-dev

Dzień dobry,

zapoznałem się z Państwa ofertą i z przyjemnością przyznaję, że przyciąga uwagę i zachęca do dalszych rozmów.

Pomyślałem, że może mógłbym mieć swój wkład w Państwa rozwój i pomóc dotrzeć z tą ofertą do większego grona odbiorców. Pozycjonuję strony www, dzięki czemu generują świetny ruch w sieci.

Możemy porozmawiać w najbliższym czasie?

Pozdrawiam
Kamil Tralewski

* Słowa kluczowe do wypozycjonowania
@ 2024-03-12  8:31 Kamil Tralewski