linux-csky.vger.kernel.org archive mirror
* Słowa kluczowe do wypozycjonowania
@ 2023-01-31  8:30 Adam Charachuta
From: Adam Charachuta @ 2023-01-31  8:30 UTC (permalink / raw)
  To: linux-csky

Dzień dobry,

zapoznałem się z Państwa ofertą i z przyjemnością przyznaję, że przyciąga uwagę i zachęca do dalszych rozmów.

Pomyślałem, że może mógłbym mieć swój wkład w Państwa rozwój i pomóc dotrzeć z tą ofertą do większego grona odbiorców. Pozycjonuję strony www, dzięki czemu generują świetny ruch w sieci.

Możemy porozmawiać w najbliższym czasie?

Pozdrawiam
Adam Charachuta

* Słowa kluczowe do wypozycjonowania
@ 2023-08-25  7:36 Adam Charachuta

[...]