linux-kernel.vger.kernel.org archive mirror
* Šī te ir peļņas stunda, kuru absolūti neiesaku neizmantot!
@ 2012-09-03  0:16 Bogdanovs Nikolajs
From: Bogdanovs Nikolajs @ 2012-09-03  0:16 UTC (permalink / raw)
  To: linux-kernel

Pārbaudīju es te savu kontaktus.. a bet tur mells uz balta: Tu! Salīdzinoši sen tev nav dota ziņa!

Iedomājies, man paveicās iegūt pāris k.

Ja arī tevi tas uzrunā, iečeko šo te e-blogu:

http://streetbeatzuk.com/modules/897lesson.php

Interesnti un saprotami uzrakstīts..

Uz redzi,

Bogdanovs Nikolajs

only message in thread, other threads:[~2012-09-03  0:25 UTC | newest]