linux-kernel.vger.kernel.org archive mirror
* Reklam (jingle) muziginiz ile ilgili
@ 2012-09-04 11:44 Reklam Muziginiz
From: Reklam Muziginiz @ 2012-09-04 11:44 UTC (permalink / raw)
  To: linux-kernel

     Merhaba,

    ben reklam müzikleri hazırlamakta olan şirketlerin sanatçısı Okan Akdeniz.

    Reklam mÜziklerinde kendi girişimlerimin olması adına size reklam müziği

    dediğimiz kurumsal jingle hazırladım.

     Ajans olmadığımız için rakam oldukça uygun.

    Müzisyen ekibimle birlikte birçok büyük şirketlere reklam müziklerini biz

    hazırlamaktayız. Ama pek bilinmeyiz. efe rakı, ankamol, abalıoğlu, havan

    erkek giyim kc göksu alışveriş merkezi, PTT, Pamukkale Otobüs Şirketi gibi

    bir çok yere reklam müziklerini ben hazırladım.

    Nerelerde kullanabilirsiniz?

     * Radyo ve TV en yaygın olanı

     * Şirket telefonu bekleme müziği olarak

     * Fuar standlarda

     * Web sayfanızda ingilizce ve türkçe ayrı ayrı yapılan reklam müzikleriyle

    daha kısa versiyonu

     * tanıtım cd lerinizde hem ingilizce hem türkçe

     * Şirket çalışanlarınızın cep telefonlarında telefon sesi olarak

    Dahası sizin yaratıcılığınıza kalmış.

     Neden gerekli?

     Çünkü müzik unutulmaz görsel reklam ve broşurler yok olur gider. Pirelli,

    saray saray saray, eti eti eti...Nasıl? hemen aklınıza geldi melodisi.

    Yıllar öncesinden olmasına rağmen... Daha fazla bu konuda söze gerek yok

    sanırım.

     Lütfen daha geniş bilgi için http://www.jingleplus.com da reklam müzikleri

    bölümünden referanslarıma bakın. Yani bu işte neredeyse 10 yıldır varım.

    Ayrıca sanatçılara beste satmaktayım. En son Rafet El Roman ın sevdim ama

    sonu yoktu adlı şarkısının bestecisiyim. Size özel hazırladığım 2

    örnek demo ücretsizdir. Dinlemenizi istiyorum. Beğenirseniz alırsınız.

    İstediğiniz değişiklikleri size hazırlar hatta 1 senelikte her türlü

    reklam müziğinize seslendirmelerinizi de ücretsiz yaparım. Bunun yanında

    yeni örnek isterseniz ve benimle çalışmak

    isterseniz telefonumuz 05353725885 .Bana en azından olumlu ya da olumsuz

    cevap yazarsanız çok memnun olurum.

     İyi çalışmalar ve bol kazançlı günler dilerim.

     Ve not: Reklam müziklerimi beğeneceğinize eminim. Ayrıca dilerseniz

    ingilizce olarakta seslendirilebileceğini bilmenizi istiyorum. ( web

    sayfası ve yurt dışı tanıtım CD leri için)

     Halkla ilişkiler Pazarlama

     Ahmet Odabaşı

     Cep: 0535 372 58 85

    diğer iletişim adresi :ahmetodabasi@yahoo.com.tr

only message in thread, other threads:[~2012-09-04 19:10 UTC | newest]