rust-for-linux.vger.kernel.org archive mirror
* Słowa kluczowe do wypozycjonowania
@ 2022-06-15  8:05  Artur Małosiński
From:  Artur Małosiński  @ 2022-06-15  8:05 UTC (permalink / raw)
  To: rust-for-linux

Dzień dobry,

zapoznałem się z Państwa ofertą i z przyjemnością przyznaję, że przyciąga uwagę i zachęca do dalszych rozmów.

Pomyślałem, że może mógłbym mieć swój wkład w Państwa rozwój i pomóc dotrzeć z tą ofertą do większego grona odbiorców. Pozycjonuję strony www, dzięki czemu generują świetny ruch w sieci.

Możemy porozmawiać w najbliższym czasie?

Pozdrawiam,
Artur Małosiński

* Słowa kluczowe do wypozycjonowania
@ 2023-03-24  9:07 Adam Charachuta

[...]

[...]

[...]

[...]