All of lore.kernel.org
* GODA NYHETER
@ 2018-10-04 21:25 Mrs. Ursula Zachary
From: Mrs. Ursula Zachary @ 2018-10-04 21:25 UTC (permalink / raw)

Min kära stödmottagare,

Jag är säker på att detta mail kommer att komma till dig som en överraskning eftersom vi aldrig har träffat förut och du skulle också fråga varför jag har bestämt mig för att välja dig bland de många internetanvändarna i världen. Exakt kan jag inte säga varför jag har valt dig, men var inte orolig för att jag såg din profil på Internet, vilket har gjort att jag utför min begäran. Må den allsmäktige guden välsigna och se dig igenom med detta uppdrag om du noga kan läsa och smälta meddelandet nedan.

Innan jag går vidare, tillåt mig att ge dig lite av min biografi, jag är mor Ursula Zachary, 72 år gammal kvinna och fru Senon Danon Zacharys maka som dog efter en lång sjukdom måndagen den 7 september 1998 GMT 14: 22 Storbritannien.

Efter min mans död blev jag chef för hans investering och nu när jag är gammal och svag har jag bestämt mig för att spendera resten av mitt liv med min familj och mina kära som jag aldrig haft tid för under mitt affärsliv , men före min mans död hade vi en plan att använda de sista dagarna i våra liv för att donera hälften av det vi har arbetat för till de mindre privilegierna och välgörenhetshemmen och den andra hälften för oss själva, familjemedlemmar och nära vänner, och Det är så olyckligt att min man inte lever i dag för att göra det här med mig och jag är väldigt svag och gammal nu, därför har jag bestämt mig för att göra detta filantropiska arbete på uppdrag av min sena make och jag.

För närvarande har jag testat ut nästan hälften av våra tillgångar till flera välgörenhetshem och till några av de mindre privilegierade i olika länder. Trots överenskommelsen mellan min sena man och jag att ge stöd till de fattiga, kom vi också överens om att ge stöd till en person som vi inte har träffat tidigare i livet på grund av det faktum att vi fortfarande var unga i livet får vi en anonym hjälp från en individ vi inte visste och som vi inte har kunnat veta till datum, gjorde den effekt vi fick av en sådan gest det att vi gjorde detsamma.

Jag är ledsen att informera dig om att du aldrig kommer att få chansen att känna mig, för jag har just avslutat det uppdrag som min man och jag har kommit överens om före hans plötsliga död och du råkade vara mottagaren av vår sista vilja, oavsett din tidigare finansiell status, därför behöver jag dig att göra mig en tjänst genom att acceptera vårt erbjudande som kommer att kosta dig ingenting.

Jag har för närvarande deponerat en check i summan av $ 5.800.000,00 USA-dollar med ING Bank NV att överföra till dig. Vad du måste göra nu är att kontakta ING Bank NV så snart som möjligt för att veta när de kommer att överföra dina pengar till dig eftersom av utgångsdatum.

Jag gjorde bara insättningen med din E-postadress och Depositionskod (20357478492) eftersom jag inte känner till ditt bankkontonummer som du vill få pengarna med. Jag kunde inte hitta dem på nätet medan du surfar på din profil om inte jag skulle ha gett det till banken för omedelbar överföring.

För din information har jag betalat för försäkringspremien och överföringsavgiften för kontanter som visar att det inte är en drogpenning eller som är avsedd att sponsra terrorism i ditt land.

Låt mig upprepa igen, du ska inte betala för försäkringspremien och checkavgiften för banköverföring eftersom jag redan har betalat för dem, det enda pengar du förväntas betala är $ 85 amerikanska dollar för kontoaktivering för att aktivera Överför beloppet till ditt lokala konto utan att du betalar några ytterligare avgifter för överföring. Jag skulle ha betalat avgiften men banken insisterade på att jag inte borde, eftersom de inte vet när du kommer att kontakta dem och för att undvika demurrage eller ytterligare kostnader. Var vänlig min kära om du vet att du inte hjälper mig med $ 85 amerikanska dollar. Var snäll och kontakta mig eller ING Bank, snälla, jag behöver någon som hjälper mig.

Du måste kontakta banken nu för överföring av checken med den här informationen nedan.

Bankens namn: ING Bank N.V
Kontaktperson: Dr Steven C.B
Tel: +447452059980
E-post: steven@ingbankuk.com

Du måste bekräfta informationen nedan för att undvika fel vid överföring.
Postadress;
Fullständiga namn:
Direkt telefonnummer;

Nedan finns avkastningskoden (20357478492) i utkastet, du ska också presentera dem för verifiering före överföring.

Obs: Vänligen vill jag inte att du ska tacka mig eller min man allt jag behöver dig att göra är att investera klokt med det och göra samma gott för någons liv en dag eftersom det här är det enda sättet att världen skulle bli en bättre gemenskap om vi göra osjälviska tjänster till varandra.

Med vänliga hälsningar,
Fru Ursula Zachary

only message in thread, other threads:[~2018-10-05  7:30 UTC | newest]