All of lore.kernel.org
* Mr.Jackson White
@ 2012-04-13 11:44 Mr Jackson White
From: Mr Jackson White @ 2012-04-13 11:44 UTC (permalink / raw)

Mr.Jackson White
Moje prywatne numer: +447-035-902-902
Faks: +447-043-077-354

Przyjąć moje szczere przeprosiny, jeśli mój email nie spełnia Twoje osobiste
etyka.

Ja się przedstawię jak Mr.Jackson Harlsden White, Ja Virgin obywatel
Wyspy Brytyjskie zamieszkuje dyrektora London.A w zarządzaniu kont
sekcja, monitoring finansowy sieci tutaj w Wielkiej Brytanii.

Jest to szczegół, co chcę Ci pomóc mi w doing.One z naszych
konta z równowagi kapitałowej dwudziestu milionów pięćset tysięcy funtów został uśpiony i nie ma
były eksploatowane w ciągu ostatnich dwunastu (12) lat.

Z moich badań i potwierdzenia, właściciel to
konto, cudzoziemiec po imieniu (Ost Bob) zmarł 31 stycznia 2000.

zobaczyć: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

I od tego czasu nikt nie zrobił nic w odniesieniu do zastrzeżenia to
pieniądze, bo nie ma członków rodziny, którzy są świadomi istnienia
ani konto, ani funduszy.

Szukam Twojej zgody, aby zaprezentować Państwu jak najbliższych krewnych / Czy beneficjent do zmarłego tak, że wpływy z tego konta
o wartości dwudziestu milionów pięćset tysięcy funtów może być wypłacona (przelew) na konto w danym kraju.

To będzie wypłacane lub udostępniane w tych procentach, 60% dla mnie i 40% dla Ciebie. wszystkie niezbędne dokumenty prawne Popierając tę ​​funduszy wniosków możemy być zabezpieczone przez nas.

Proszę dostarczyć mi następujące, jak mamy 7 dni, aby go uruchomić poprzez.
Jest to bardzo PILNE PLEASE.

1. Pełne imię i nazwisko.
2. Twój bezpośredni numer telefonu komórkowego.
3. Twój adres kontaktowy.
4. Twój wiek.
5. Twój zawód.

Pozdrawiam,

@ 2012-04-14  6:19 Mr Jackson White
From: Mr Jackson White @ 2012-04-14  6:19 UTC (permalink / raw)

@ 2012-04-05 17:56 Mr Jackson White
From: Mr Jackson White @ 2012-04-05 17:56 UTC (permalink / raw)

Mr.Jackson White
My Private broj: +447-035-902-902
Fax: +447-043-077-354

Primite moje iskrene isprike ako je moj mail ne zadovoljava vaše osobne
etika.

Ja ću se predstaviti kao Mr.Jackson Harlsden White, ja sam građanin Djevičanski
Otoci Britanski nastanjen u London.A direktora u račune za upravljanje
dio, praćenje financijske mreže ovdje u Velikoj Britaniji.

To je detalj onoga što ja želim da mi pomogne u doing.One naših
računi kod drži ravnotežu 20,500,000.00 kn (dvadeset milijuna pet stotina tisuća funti) je bio neaktivan i nije djelovao u proteklih dvanaest (12) godina.

Iz mojih istraživanja i potvrde, vlasnik od ovaj
račun, stranac po imenu (Ost Bob) umro 31. siječnja 2000.

vidi ovo: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

I od tada nitko nije učinio ništa što se tiče potraživanje to
novac jer on nema članova obitelji koji su svjesni postojanja
ni račun ni sredstva.

Tražim svoj pristanak da vam predstaviti kao najbliži rođak / Hoće korisnika za pokojnika, tako da je prihod od ovog računa u vrijednosti od £ 20.5 milijuna funti mogu biti plaćeni (transfer) na svoj račun u Vašoj zemlji.

Ovo će biti isplaćeni ili dijeljen u ovim postotak, 60% do mene i 40% na vas. sve potrebne zakonske dokumente koji se mogu

koristiti kopiju ove tvrdnje koje čine bit će osiguran.

Molimo, unesite me sljedeće, kao što imamo 7 dana da ga pokrenuti putem.
Ovo je jako jako HITNO MOLIM.

1. Puno ime.
2. Vaš Direct Mobile broj.
3. Vaš Kontakt Adresa.