All of lore.kernel.org
* God dag
@ 2015-03-27  1:13 Santander Consumer Finance
From: Santander Consumer Finance @ 2015-03-27  1:13 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

God dag

Få et lån i dag fra Santander Consumer Finance, med renten så lav som 3%. fyll
følgende form hvis du er interessert i vårt tilbud:

Kjønn:
Land:
Mengden Som Trengs:
Varighet:
Hensikt:

Det er mange grunner til at et lån kan hjelpe

Vennlig hilsen

Lasse Møller

* God dag.
@ 2018-04-24  0:09 cfengchao
From: cfengchao @ 2018-04-24  0:09 UTC (permalink / raw)
  To: sparclinux

God dag,

Jeg er administrerende direktør i industri- og handelsbanken i Kina
(ICBC). Jeg har et gjensidig forretningsforslag, som refererer til overføring av a stor mengde penger til en konto i utlandet, med din hjelp som utlending
partner som mottaker av midlene. Alt om denne transaksjonen
vil bli gjort lovlig uten noen bro av økonomisk myndighet både i min
Land og ditt. Hvis du er interessert, vennligst svar tilbake gjennom min
privat e-post skrevet nedenfor, og jeg vil gi deg mer informasjon og
prosjekt så snart jeg mottar det positive svaret ditt.

Privat e-post: director@chengfengchao.com

Med vennlig hilsen,

Daglig leder.

ICBC. Kina

* god dag
@ 2016-09-22 22:39 Mr.finconsutant
From: Mr.finconsutant @ 2016-09-22 22:39 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

god dag

Velkommen til Finn konsulent ledelse.

Har du behov for kreditt for å møte dine finansielle behov?

Her kommer gode lånetilbud fra Finn konsulent Management på 1% per annuel.

Hvis du er interessert i vårt tilbud, må du fylle ut følgende informasjon for å komme.

Fullt navn:
Lånebeløp :
varighet:
telefon:

Vi venter presserende respons så gjorde vi kan begynne å behandle lån.

Med vennlig hilsen

Viktor Smith
Lån Utbetaling manager

Finn konsulent Ledelse
E-post: info.fcml3211@gmail.com
          fmc@finnconsultantmanagement.com
Tel: +447053824369

* God dag
@ 2016-05-18 23:14 ` YesGrowth Loans
From: YesGrowth Loans @ 2016-05-18 23:14 UTC (permalink / raw)

God dag,

   Jeg er fru Rose Butler, den udøvende agent for en anerkendt legitim långivende selskab kaldet YesGrowth lån. Har du har en dårlig kredit, eller du har brug for penge til at betale dine regninger? vores rente er 3%.

  udfylde nedenstående formular hvis interesseret.

Fulde navn:
Køn:
Nødvendige beløb:
Varighed:

Du kan kontakte os via Tlf: +447045734550

  Med venlig hilsen
Fru Rose Butler

From: YesGrowth Loans @ 2016-05-18 23:14 UTC (permalink / raw)

--

* God dag
@ 2015-08-19 13:56 chinsang63
From: chinsang63 @ 2015-08-19 13:56 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

God dag

         Jeg bruger dette medie til at informere dig om transaktionen for overførsel af $ 21500000 (Enogtyve millioner fem hundrede tusinde dollars) i min bank i Kina til dig som modtager. Det vil være 100% sikker, er den Financial Officer af den afdøde kunde.

         Kontakt venligst på min private e-mail nedenfor for eventuelle spørgsmål og yderligere information.

         Med venlig hilsen

         sang Chin

         e-mail: chinsang001@gmail.commy message...

* god dag
       [not found] <1419694333.1501813.1431657655313.JavaMail.root@pelni.co.id>
@ 2015-05-15  2:41 ` Santander Consumer Finance
From: Santander Consumer Finance @ 2015-05-15  2:41 UTC (permalink / raw)

god dag

Dette er Santander Consumer Finance tilbyr vi sikret og usikret personlige lån som hjelper i forretnings dine investeringer og hjem behov og budsjett med en lav rente på 3% og konsentrasjoner på opp til 5000 i både dollar / euro og 10,000.000.00 dollar / euro. Kontakt oss ved å fylle ut skjemaet nedenfor hvis du finne våre lånetilbud inetresting

Fullt navn:
Lånebeløp trengs:
Lån varighet:
Formålet med lånet:
Snakker du engelsk?

En rask respons er nødvendig

____________________________________
Rose Bakka

prosessering sjef

* god dag
@ 2015-05-01  2:01 =?utf-8?q?Loan_Engine=C2=AE?=
From: =?utf-8?q?Loan_Engine=C2=AE?= @ 2015-05-01  2:01 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

hallo

Få et lån nå med lån motor ®, med en rente på 3%. Fyll ut skjemaet nedenfor hvis du er interessert i:

Kjønn:
Land:
Forbruk:
Lengde:
Formål:

Det er mange grunner til hvorfor et lån kan hjelpe

Hilsener,

Kennel Turid

* God dag
@ 2015-04-28 11:22 =?utf-8?b?bWFpbC5rZW1kaWtidWQuZ28uaWQiTG9hbiBFbmdpbmXCriI=?=
From: =?utf-8?b?bWFpbC5rZW1kaWtidWQuZ28uaWQiTG9hbiBFbmdpbmXCriI=?= @ 2015-04-28 11:22 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

God dag

Få et lån i dag fra Loan Engine®, med en rente på 3%. Fyll ut skjemaet nedenfor hvis du er interessert i:

Kjønn:
Land:
Beløpet som kreves:
Lengde:
Hensikt:

Det er mange grunner til at et lån kan hjelpe

Hilsen

Kennel Turid

* god dag
@ 2015-04-13 19:14 Loan, Engine
From: Loan, Engine @ 2015-04-13 19:14 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

god dag

Få et lån på 3% både på kort og lang sikt. Loan Engine er en global utlånsgruppen ble opprettet for å møte behovene til økonomisk vanskeligstilte klienter. Vi jobber på alle typer lån. Skriv inn følgende informasjon hvis du er interessert.

Fullt Navn:
kjønn:
land:
Mengden som kreves:
varighet:
misjon:

Vi trenger full informasjon om lån behandling.

hilsen

Patricia Juliet

---

--
This message has been scanned by IPC ASGW and is believed to be clean.

* god dag
@ 2014-11-27 10:48 Loan Engine
From: Loan Engine @ 2014-11-27 10:48 UTC (permalink / raw)

god dag

   Få et lån på 3% i både kort og lang sikt. Loan Engine er en global lån gruppe som ble opprettet for å møte behovene til økonomisk deprimert klienter. Vi jobber på alle typer lån. Skriv inn følgende informasjon hvis du er interessert.

   Fullt navn:
   kjønn:
   land:
   Beløpet som kreves:
   Varighet:
   Mission:

   Vi trenger alle opplysninger om lån behandling.

   hilsen

   Ana hvit