All of lore.kernel.org
* Prawne zabezpieczenie firmy
@ 2022-06-28  6:46 Maciej Kielar
From: Maciej Kielar @ 2022-06-28  6:46 UTC (permalink / raw)
  To: linux-m68k

Dzień dobry,

czy są Państwo otwarci na rozmowe o współpracy z nasza Kancelarią?

Obsługujemy firmy z województwa pomorskiego w zakresie kompleksowego wsparcia prawnego w rozszerzonym zakresie.

Dzięki wieloletniej praktyce i współpracy z działalnościami Państwa formatu jestem w stanie wypracować korzystne rozwiązania pod względem podatkowym i organizacyjnym.

Możemy się spotkać bądź porozmawiać telefonicznie?

Pozdrawiam,
Mec. Maciej Kielar

From: Maciej Kielar @ 2022-06-28  6:46 UTC (permalink / raw)
  To: linux-fbdev