All of lore.kernel.org
* Hilsener.
@ 2016-04-03  1:12 ` fu.zhongjun
From: fu.zhongjun @ 2016-04-03  1:12 UTC (permalink / raw)
  To: Recipients

God dag,

Jeg trenger en utenlandsk partner for en gjensidig virksomhet forslag, som er relatert til overføring av en stor sum penger til en utenlandsk konto, som mottaker av midlene. Alt om denne transaksjonen vil bli gjort lovlig uten bro av økonomisk autoritet både i mitt land og yours.I wil hengi deg til å observere ytterste skjønn i alle saker knyttet til dette problemet. Hvis du er interessert, kan du svare tilbake via min private e-postadresse er skrevet under, vil jeg gi deg mer informasjon om meg selv med finans institusjonen jeg representerte og faktiske beløpene innebærer om prosjektet så snart jeg får positiv respons.

Privat e-post:zhongjunfu@yahoo.com.hk

Vennlig hilsen,

Daglig leder.

* Hilsener.