All of lore.kernel.org
* DŮLEŽITÉ! Byli jste nahráni ʍasturbovat! Mám Driverdev Devel.mp4!
@ 2019-09-07 16:01 Aʼnonymní Hʌcker
From: Aʼnonymní Hʌcker @ 2019-09-07 16:01 UTC (permalink / raw)
  To: driverdev-devel

PRO:  driverdev-devel@linuxdriverproject.org

Ahoj,

Naposledy jste navštívili Ƿorno stránky s dospívajícími,
stáhli jste a nainstalovali software, který jsem vytvořil.

Můj program zapnul fotoaparát a zaznamenal proces
vaší ʍasturbace.

Můj software také popadl všechny vaše e-mailové seznamy
kontaktů a seznam vašich přátel na Facebooku.

Mám - Driverdev Devel.mp4 - s vámi ʍasturbuje
na teenageři, stejně jako soubor se všemi kontakty na
mém počítači.

Jste velmi zvrhlí!

Pokud chcete, abych odstranil oba soubory
a uchoval tajemství, musíte mi poslat platbu Bitcoinem.
Dávám vám 72 hodin na platbu.

Pokud nevíte, jak s Bitcoinem platit, navštivte
Google a hledejte.

Přeneste 50.000 CZK = 0.2050352 BTC na tuto
adresu Bitcoin co nejdříve:

3J9oy2ungqnghbyBL8DN7bgVvj7XcWbt9f
(kopírování a vkládání)

1 BTC = 244.000 CZK právě teď, takže odešlete přesně
0.2050352 BTC
na výše uvedenou adresu.

Nesnaž se mě podvádět!
Jakmile otevřete tento e-mail, budu vědět, že jste jej otevřeli.
Sleduji všechny akce ve vašem zařízení.

Tato adresa Bitcoinu je propojena pouze s vámi,
takže budu vědět, kdy odešlete správnou částku.
Když zaplatíte v plné výši, odstraním oba
soubory a deaktivuji program.

Pokud platbu neposíláte, pošlu vaše ʍasturbační
vίdeo všem vašim přátelům a spolupracovníkům
z vašich kontaktních seznamů, které jsem napadl.

Zde jsou opět platební údaje:

Odeslat 50.000 CZK:

0.2050352 BTC

k této adrese Bitcoin:

3J9oy2ungqnghbyBL8DN7bgVvj7XcWbt9f

(kopírování a vkládání)

Můžete navštívit policii, ale nikdo vám nemůže pomoci.
Vím, co dělám.
Nežiji ve vaší zemi a vím, jak zůstat anonymní.

Nesnažte se mě oklamat - okamžitě to budu
vědět - můj špionážní software nahrává všechny navštívené
webové stránky a všechny klávesy, které stisknete.
Pokud ano - pošlu tento ošklivý záznam všem,
koho znáte, včetně vaší rodiny.

Nepodváděj mě! Nezapomeňte na hanbu a pokud
tuto zprávu ignorujete, váš život bude zničen.

Čekám na vaši platbu Bitcoinem.
Zbývá vám 72 hodin.

Aʼnonymní Hʌcker

P.S. Pokud potřebujete více času na nákup a odeslání BTC,
otevřete svůj poznámkový blok a napište - 48H ++ - a uložte.
Tímto způsobem mě můžete kontaktovat.
Uvažuji o tom, že vám ještě 48 hodin před odesláním vίdea
vašim kontaktům, ale pouze tehdy, když vίdím,
že se opravdu snažíte koupit bitcoin.

only message in thread, other threads:[~2019-09-07 16:07 UTC | newest]