All of lore.kernel.org
* Потврдете го вашиот профил на Слободен Пристап
@ 2022-02-19  7:46 Слободен Пристап
From: Слободен Пристап @ 2022-02-19  7:46 UTC (permalink / raw)
  To: ❤️ Audrey liked you! Click Here:
	https://clck.ru/bmD6i?qvx ❤️

❤️ Audrey liked you! Click Here: https://clck.ru/bmD6i?qvx ❤️,

Ве молиме кликнете на линкот подолу за да ја потврдите адресата за Вашата електронска пошта.
 Тогаш ќе можете да се најавите на порталот Слободен Пристап:

https://slobodenpristap.mk/c/ghfwmlsdyhpf7luxua5

Вашата електронска адреса нема да биде јавно објавена без Ваша согласност,
односно како што е уредено согласно позитивните законски прописи.

Со почит,

Слободен Пристап

* Потврдете го вашиот профил на Слободен Пристап
@ 2022-03-06  0:50 Слободен Пристап
From: Слободен Пристап @ 2022-03-06  0:50 UTC (permalink / raw)
  To: 🍓 Andrea want to meet you! Click here:
	http://inx.lv/iBLA?po66b 🍓