All of lore.kernel.org
* Oczekuję twojej pilnej odpowiedzi.
@ 2019-03-29  0:00 Hussein Maziq
From: Hussein Maziq @ 2019-03-29  0:00 UTC (permalink / raw)

Drogi przyjacielu,

Proszę, wybacz mi, jeśli ta wiadomość dotrze do Ciebie jako
Niespodzianka. Wysłałem ci list do ciebie miesiąc temu, ale nie jestem
pewien, czy ją dostałeś, nie słyszałem od ciebie, i to jest powód, dla
którego powtarzam W krótkim wprowadzeniu nazywam się Hussein Maziq,
jestem prawnikiem z Afryki Zachodniej.Czy możesz otrzymać transfer 14
milionów USD na swoje osobiste konto bankowe dla naszych wspólnych
korzyści? Te pieniądze należą do mojego zmarłego klienta, który ma to
samo nazwisko z tobą, A National of your Country Kto zmarł w wypadku
samochodowym w My Country lata temu. Z moich licznych poszukiwań
dowiedziałem się, że zmarły nosi z tobą to samo nazwisko, dlatego
chcę, żebyś otrzymać te pieniądze dla naszej wspólnej korzyści.

Jeśli chcesz współpracować ze mną, aby otrzymać te pieniądze,
skontaktuj się ze mną za pośrednictwem mojego e-maila, aby uzyskać
więcej informacji: husseinmaziq@uymail.com

Żeby móc osobiście zarejestrować twoje nazwisko w banku jako
najbliższy krewny, aby mieć z tobą otwartą komunikację.

Oczekuję twojej pilnej odpowiedzi.

Z poważaniem.
Barr.Hussein Maziq.Esq

only message in thread, other threads:[~2019-03-29  0:00 UTC | newest]