All of lore.kernel.org
* Re: ASSALAMUALAIKUM.
@ 2018-05-15 19:57 MRS NUBIA MUHAMMAD
From: MRS NUBIA MUHAMMAD @ 2018-05-15 19:57 UTC (permalink / raw)

Dearest,

Greetings in the name of Allah,please let this not sound strange to
you for my only surviving lawyer who would have done this died early
this year.I prayed and got your email id from your country guestbook.I
am Mrs Nubia Muhammad from Egypt,I am 72 year old,i am suffering from
a long time cancer of the lungs,from all indication my conditions is
really deteriorating and it is quite obvious that,according to my
doctors they have advised me that i may not live for more than two
months,this is because the cancer stage has gotten to a very bad
stage.I am married to Late (Muhammad Essem Shafik) who was former
Embassy of the Arab Republic of Egypt in South Africa for nine
years,Before he died in 2005.

I married to my late husband for Thirty years without a child,my
husband died in a fatal motor accident Before his death we were truely
Islamic believers.Since his death I decided not to re-marry,I sold all
my inherited belongings and deposited all the sum of £5.2 Millions GBP
Pounds with Bank in South Africa.Though what disturbs me mostly is the
cancer.Having known my condition I decided to donate this fund to
you,i want you as ALLAH fearing person,to also use this money to
Help,orphanages and widows,I took this decision,before i rest in peace
because my time will so on be up.

I took this decision because I don`t have any child that will inherit
this money and my husband's relatives are not around and I don`t want
my husband hard earned money to go invain. I don`t want a situation
where these money will be misused,hence the reason for taking this
bold decision.I am not afraid of death hence i know where am going to
ALLAH.Presently,I'm with my laptop in a hospital here in London where
I have been undergoing treatment for cancer of the lungs.

As soon as I receive your reply I shall give you the contact of the
Bank.I will also issue you a letter of authority that will prove you
as the new beneficiary of my fund.Please assure me that you will act
accordingly as I stated.Hoping to hear from you soon.

May Allah bless you.

Mrs Nubia Muhammad

* Assalamualaikum
@ 2015-02-09  4:55 Unknown, Eng Al-fares Hafiz Raheem
From: Unknown, Eng Al-fares Hafiz Raheem @ 2015-02-09  4:55 UTC (permalink / raw)
  To: containers-cunTk1MwBs9QetFLy7KEm3xJsTq8ys+cHZ5vskTnxNA

Dear,
Complement of the day. Please I am sorry if I may have interrupted you in anyway by my email. I have no another way to reach you. I contacted you is, I want you to help me received some funds and use it for good investment in your country so that I could relocate my family to your beautiful country, out of Syria Now that Syria security and our Economic independent has been lost to the greatest lower level, and our culture has been lost and our happiness has been taking away from us. I believe whatever you may brief me about any good ways It will be highly recommended. Tell me more about your country how good it is. May God bless you, waiting for your good respond; you can also send your ideas to me engalfares6-Re5JQEeQqe8AvxtiuMwx3w@public.gmane.org
Regards,
Eng Al-fares Hafiz Raheem
Assalamualaikum

* Assalamualaikum
@ 2014-05-30 16:30 SAFIA RAHAJ HASSAN
From: SAFIA RAHAJ HASSAN @ 2014-05-30 16:30 UTC (permalink / raw)

Assalamualaikum
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....اتمني ان تكون انت والعائلة بصحة جيدة
وفى احسن حال ان شاء اللة...واتمني ان تصلي معي للة عز وجل ان يجلب السلام
والاستقرار للشعب السوري.
صديقي العزيز اتمني ان رسالتي هدة لم تسبب لك الازعاج او تعتقد انني احاول ان
احتال عليك لانني لست مثل المحتالين علي شبكة الانترنت لا انني امراة مسلمة
وام وحيدة ارملة لطفلين وانني من سوريا... واني ابحث عن شخص صادق ونزيه ليكون
شريكي وليساعدني في تامين امتعة عائلتي لاننا علي وشك ان نغادر سوريا لمكان
اكثر امانا واريد الاستثمار هناك لانه لا يوجد امن او اي استقرار في سوريا
حاليا وانا عندي بعض الاقتراحات اريد ان نتشارك فيها سويا واني ابحث عن
مستثمر ليكون شريكا لي لانني اريد ان ابدء في بناء استثمار لبعض الاعمال خارج
سوريا لانها ليست بمكان امن حاليا...اريدك ان تعرف ان اتصل بك لبداء شي كتير
كويس وانك سوف تستفيد ادا ارت ان تكون شريكي في هدا الاستثمار بالايمان اتصل
بي علي البيانات الموجودة بالاسفل وسوف اعطيك بيانات عن الموضوع

1)الاسم بالكامل

2)رقم التليفون للاتصال بك

سوف اتصل بك لمناقشة بعض الامور الخاصة بالموضوع ارجو الارسال على بريدي

* ASSALAMUALAIKUM
@ 2012-11-22 23:59 Surina Binti Abdul Majid
From: Surina Binti Abdul Majid @ 2012-11-22 23:59 UTC (permalink / raw)
  To: spi-devel-general-5NWGOfrQmneRv+LV9MX5uipxlwaOVQ5f

Salam,

Saya Surina Binti Abdul Majid dan sekarang bekerja di London sebagai Pegawai Pemasaran (Marketing Officer) di sebuah syarikat pemprosesan batu permata di London.Untuk pengetahuan anda terdapat peluang perniagaan yang hendak saya perkenalkan dan keuntungannya akan diperolehi daripada kerjasama dan bantuan segera yang saya perlukan daripada anda.

Saya menghubungi anda kerana saya tidak mahu lepaskan peluang yang ada di dalam syarikat kami buat masa ini dan juga pada masa hadapan. Saya perlukan anda sebagai pembekal (supplier/agent) kepada syarikat kami supaya kita boleh sama-sama merebut peluang perniagaan yang terbuka sekarang ini.

Syarikat kami memerlukan produk bernama (TATALITE SUPPLE). Produk Tatalite Supple ini merupakan bahan cecair kimia saintifik yang baru dan merupakan pelincir yang digunakan di dalam makmal permata (gemological laboratory) untuk rawatan penulenan berlian (purification of diamonds clarity treatment). Pelincir yang digunakan semasa rawatan tersebut akan menembusi jauh ke dalam berlian dan semua kotoran hitam kecil di dalam berlian dan batu permata akan meruap keluar.

Pembekal utama produk ini berada di Malaysia tetapi pembekal produk terus kepada syarikat kami telah mengalami kemalangan dan meninggal dunia di UK, beliau merupakan Pengurus Pemasaran (Marketing Manager) dan semenjak kemalangan tersebut, monopoli perniagaan telah terputus.

Sesiapapun boleh membekalkan produk dan bergabung untuk membuat perkongsian dengan syarikat kami dan ini adalah sebabnya saya menulis email kepada anda untuk meminta bantuan, di mana saya memerlukan anda untuk bertindak sebagai ejen perantara yang akan mengisi kekosongan di antara pembekal utama dan pembeli iaitu syarikat kami.

Ini adalah perniagaan yang besar dan akan memberikan dividen yang baik kepada kita berdua. Saya hanya memerlukan kerjasama anda untuk menjadikan perniagaan ini berjaya. Maklumat lanjut akan saya berikan sekiranya anda sanggup menjadi ejen yang membekalkan produk ini kepada syarikat kami. Pertama, saya akan mendapatkan satu perjanjian bekalan kontrak untuk anda sebagai pembekal kepada syarikat di mana saya bekerja. Berdasarkan peratusan, harga belian produk daripada syarikat adalah 4,000.00 USD per karton, manakala di Malaysia harga jualan produk adalah 2,100 USD. Jumlah yang diperlukan oleh syarikat adalah tidak kurang daripada 200 karton.

Tujuan mengapa saya mahu anda untuk menjadi ejen kami adalah untuk menjadi pautan yang menghubungkan penjual tempatan di Malaysia secara langsung kepada syarikat yang membeli. Maka margin keuntungan akan dikongsi oleh kita berdua 60% untuk anda manakala 40% untuk saya.

Bantuan utama yang diperlukan daripada anda adalah supaya anda memberitahu kepada pengurus saya bahawa anda boleh membekalkan produk ini kepada syarikat kami dan juga untuk mendalami butiran tentang harga dan cara bayaran. Kemudian, kami akan ambil langkah selanjutnya daripada situ.

Hubungi saya setelah terima emel ini supaya saya boleh berikan nama dan butiran pembekal utama di Malaysia. Setelah menerima butiran pembekal utama ini, anda perlu menghubungi pembekal tersebut untuk bertanya samada, sekarang ada stok atau tidak untuk bekalan segera kepada kamu, sebelum saya maklumkan kepada Pengarah Syarikat (Company Director) kami tentang anda. Seterusnya Pengarah Syarikat akan hubungi anda dan membuat persediaan kepada Pengurus Pembelian (Purchasing Manager) terbang ke Malaysia. Purchasing Manager ini akan membeli produk daripada anda dan bayaran adalah secara tunai melalui bank di Malaysia.

Harap boleh balas dengan segera.

Sekian
Surina

Monitor your physical, virtual and cloud infrastructure from a single
web console. Get in-depth insight into apps, servers, databases, vmware,
SAP, cloud infrastructure, etc. Download 30-day Free Trial.
Pricing starts from $795 for 25 servers or applications!
http://p.sf.net/sfu/zoho_dev2dev_nov

* Assalamualaikum
@ 2012-04-12 16:51 comtech
From: comtech @ 2012-04-12 16:51 UTC (permalink / raw)
  To: linux-sh

I am Mrs. Bintu Mahmud. Please contact my lawyer Ramli Sariman (
lawyer_ramlisariman@kelebekmail.com ) for a very important thing ALLAH
wants you to do for Him. May ALLAH be with you always.

Connect Webmail