linux-fsdevel.vger.kernel.org archive mirror
* OFRRE ÚVERU
@ 2015-09-09 18:57 MARX MARC
From: MARX MARC @ 2015-09-09 18:57 UTC (permalink / raw)

Dobrý deň,
Som francúzsky občan, By som rád upriamil vašu pozornosť v
tak, že vám môžem dať úver
Špeciálne: 100 000,00 € je 2 000 000 €.
Vzhľadom na mnohé problémy, ktoré dnes existujú v úveru
najmä, chcem vás informovať, že boli prijaté mnohé opatrenia
na zabezpečenie dassurer a ľudí, ktorí robia žiadosť o pôžičku.
Môj úroková sadzba je jedinečný a je nastavený non-obchodovateľné 2%
z celkovej hodnoty potrebné.
Moja ponuka je vážne, by ste mohli realizovať prostredníctvom procesu,
že je úver doctroi súdneho konania medzi konkrétne.
Milosť, ja by som chcel byť kontaktovaní vážne ľudí, byť schopný
splatenie úverov.
Ak máte záujem, neváhajte a kontaktujte ma na môj e-mail je:
marxmarc2@gmail.com
vďaka
--

only message in thread, other threads:[~2015-09-09 19:20 UTC | newest]