linux-media.vger.kernel.org archive mirror
* добър ден
@ 2013-10-22 23:26 kafayat_yohan
From: kafayat_yohan @ 2013-10-22 23:26 UTC (permalink / raw)

добър ден

Аз съм mrs.kafayat Йохан 65 години вдовица, съпругът ми и
съм работил с Petro-Кот д'Ивоар масло д'Ивоар, преди да
умре преди седем години, Пиша ти това съобщение по болест
леглото ми в болницата, където съм, подложени на
медицинско лечение I са били диагностицирани от
ендометриален рак, но за съжаление на мен ми лекар каза,
че не разполагат с нито един шанс да оцелее, освен по
чудо. Съм прекарал много пари за лечение все още няма
подобрение.

Искам да стои като бенефициент на 4,5 млн.dollar (четири
милиона и петстотин хиляди) Американска DOLLAR) ми дарение
в подкрепа на уязвимите групи, по-малко привилегировани
деца и вдовиците чрез изграждане на домове за сираци във
вашата страна, така че ако сте готови и способни да
получават този фонд , моля, аз ще искал да се свържете с
мен днес.

Счита Mrs.Kafayat
---
Professional hosting for everyone - http://www.host.ru

only message in thread, other threads:[~2013-10-23  0:26 UTC | newest]