linux-ppp.vger.kernel.org archive mirror
* Rozszerzenie Programu Mój Prąd 5.0
@ 2023-10-04  7:40 Kamil Lasek
From: Kamil Lasek @ 2023-10-04  7:40 UTC (permalink / raw)
  To: linux-ppp

Szanowni Państwo!

W ramach nowej edycji programu Mój Prąd mogą otrzymać Państwo dofinansowanie na zakup i montaż fotowoltaiki i/lub magazynu energii. Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 58 tys. zł.

Jako firma wyspecjalizowana w tym zakresie zajmiemy się Państwa wnioskiem o dofinansowanie oraz instalacją i serwisem dopasowanych do Państwa budynku paneli słonecznych.

Będę wdzięczny za informację czy są Państwo zainteresowani.

Pozdrawiam,
Kamil Lasek

only message in thread, other threads:[~2023-10-04  7:48 UTC | newest]