driverdev-devel.linuxdriverproject.org archive mirror
* Toto je moje poslední vɑrování Driverdev Devel!
@ 2019-09-10  9:48 Aʼnonymní Hʌcker
From: Aʼnonymní Hʌcker @ 2019-09-10  9:48 UTC (permalink / raw)
  To: driverdev-devel

POSLEDNÍ VAROVÁNÍ driverdev-devel@linuxdriverproject.org!

Máte konečnou příležitost zachránit svůj
společenský život - já si srandu !!

Dávám vám posledních 72 hodin, abych provedl platbu,
než pošlu vίdeo s vaší ʍasturbací všem svým
přátelům a spolupracovníkům.

Naposledy jste navštívili Ƿornografickou stránku s
mladými teenagery, stáhli jste a automaticky nainstalovali
Şpyware, který jsem vytvořil.

Můj program zapnul fotoaparát a zaznamenal akt vaší
ʍasturbace a vίdeo, které jste sledovali při ʍasturbování.
Můj software také stáhl seznam e-mailových kontaktů
a seznam vašich přátel na Facebooku ze zařízení.

Mám oba- Driverdev Devel.mp4 - s vaší ʍasturbací
a soubor se všemi kontakty na pevném disku.

Jste velmi zvrhlí!

Pokud chcete, abych odstranil oba soubory a uchoval vaše
tajemství, musíte mi poslat platbu Bitcoinem.
Dávám vám posledních 72 hodin na převod prostředků.

Pokud nevíte, jak s Bitcoinem platit, navštivte
Google a hledejte - jak nakupovat bitcoin.

Okamžitě odešlete na tuto
adresu Bitcoin 50.000 CZK = 0.2085672 BTC:

3KZwNMZWgtpSYPSYsxBPeux8rdYNZNjYMS

(zkopírujte a vložte)

1 BTC = 240.120 CZK právě teď, takže odešlete přesně 0.2085672 BTC
na výše uvedenou adresu.

Nesnaž se mě podvádět!
Jakmile otevřete tento e-mail, budu vědět, že jste jej otevřeli.

Tato adresa Bitcoinu je propojena pouze s vámi, takže budu
vědět, zda jste odeslali správnou částku.
Když zaplatíte v plné výši, odstraním oba
soubory a deaktivuji software.

Pokud platbu neposíláte, pošlu vaše vίdeo s ʍasturbací všem
přátelům a spolupracovníkům ze seznamu kontaktů,
který jsem si stáhnul.

Zde jsou opět platební údaje:

Odeslat:

0.2085672 BTC

této adrese Bitcoin:

3KZwNMZWgtpSYPSYsxBPeux8rdYNZNjYMS

(zkopírujte a vložte)

Můžete navštívit policii, ale nikdo vám nepomůže.
Vím, co dělám.
Nežiji ve vaší zemi a vím, jak zůstat anonymní.

Nesnažte se oklamat mě - budu vědět okamžitě - můj Şpysoft
nahrává všechny webové stránky, které navštívíte,
a všechny klávesy, které stisknete.
Pokud ano - pošlu tento ošklivý záznam všem,
koho znáte, včetně vaší rodiny!

Nepodváděj mě! Nezapomeňte na hanbu a pokud
tuto zprávu ignorujete, váš život bude zničen.

Čekám na vaši platbu Bitcoinem.

Aʼnonymní Hʌcker

P.S. Pokud potřebujete více času na nákup a odeslání BTC,
otevřete svůj poznámkový blok a napište - 48H ++ - a uložte.
Tímto způsobem mě můžete kontaktovat.
Uvažuji o tom, že vám ještě 48 hodin před odesláním vίdea
vašim kontaktům, ale pouze tehdy, když vίdím,
že se opravdu snažíte koupit bitcoin.

Jsme anonymní.
My neodpouštíme. Nezapomínáme.
Očekávejte nás.

only message in thread, other threads:[~2019-09-10 10:05 UTC | newest]